8/23/2015

Outfit - off shoulder and suede - must-haves



continue to english


Dieses Outfit dreht sich um meine derzeitigen Sommer Must-haves. Ein suede-Rock, eine Off-Shoulder-Bluse und Sandalen. Ich wollte schon lange einen derartigen A-Linien-Rock, aber leider passen mir viele wegen meiner Taillengröße nicht. Umso glücklicher war ich, als ich diesen Rock im Sale sah. Ich liebe solche Röcke, vor allem im Sommer. Ich habe es in einem vorherigen Post schon einmal erwähnt, ich finde es so praktisch, dass sie nicht so leicht weggeweht werden können und man kann so viel damit kombinieren. Und da meine Liebe zu Off-Shoulder-Blusen quasi täglich wächst, konnte mein derzeitiges Lieblingsoberteil natürlich nicht fehlen. Diese Bluse sitzt einfach perfekt, und betont wunderbar die Schultern und lockert ein Outfit so schön auf. Ganz ganz große Liebe und ich hoffe, dass der Trend dafür nie wieder aufhört. Toll finde ich auch, dass meine Haarfarbe wunderbar zu der Rockfarbe passt. Der Rock wird mich auf jeden Fall auch im Herbst begleiten. Ich kann ihn mir schon wunderbar mit Stiefeletten und einem Poncho vorstellen. Die Schuhe sind auch zu meinen Must-have Sommerschuhen geworden, da sie trotz des Absatzes einfach unfassbar bequem sind. Was sind denn eure Must-haves?

bag - Michael Kors similar  or similar or similar
watch - Marc by Marc Jacobs  similar or similar or similar
off shoulder bluse - H&M similar or similar or similar
suede skirt - H&M similar or similar or similar
sandals - H&M here






Today's outfit is all about my summer must-haves. 
A suede skirt, an off shoulder blouse and my favorite pair of sandals. 
I’ve always been lookin' for an a-line skirt, but unfortunately most of them do not fit me properly due to my waist size. So you guys can probably imagine how happy I was when I found this beautiful skirt on sale. As I've said before, I love skirts like this especially during summertime, cause they don't fly away at the smallest breath of wind like most other skirts do. 
Plus, they can be combined so effortlessly. 
And since my love for off shoulder blouses keeps just growing and growing I obviously needed to combine these two. 
The blouse just fits perfectly and beautifully highlights the shoulder area. That's a trend I would love to last forever. The fact that my hair colour matches with the skirt is an added bonus, I guess.
I'm already quite sure that this skirt is going to be one of my staple products during the fall as well. 
In my mind I already imagine it being paired up with some gorgeous boots and a poncho. 
The sandals quickly became my favorite summer shoes due to the fact that they are unbelievably comfortable despite the fact that they are heeled. 
And they are actually on sale right now at H&M, so go and get them if you can! 
What are your summer favorites? 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen